HTML

tahoság az van

Semmiről csak van!!!!!!!!!

Friss topikok

  • tomi: Én szerintem régi Opel kadett vagy valami hasonlót vegyél (2007.08.01. 12:57) Tervek
  • teszetosza: szép szép (2007.07.24. 17:49) Lada Niva

Linkblog

Tervek

2007.08.01. 11:09 teszetosza

Sok féle terv van ebben az országban. Mindenki tervez valamit. Én is mint kis postás vagy már inkább közértes akarok venni egy új autót a Lada mellé.De milyet vegyek kilométeróra vissza tekertett vagy tottálkárosat. Az előbbi kedvelt tömeg  sport hazánkban. Több választás nincsen ez a kettő van. Ön melyiket választaná? Jó kérdés én asszem vala több száz ezer kilométert futott nyugati vackot fogok venni esetleg japánt. Talán. Majd eldöntöm de nem akarok rá 150.000-200.000 Ft-nél többet költeni. Majd megírom mit vettem. Na hello

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://taho.blog.hu/api/trackback/id/tr33129810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomi 2007.08.01. 12:57:59

Én szerintem régi Opel kadett vagy valami hasonlót vegyél
süti beállítások módosítása