HTML

tahoság az van

Semmiről csak van!!!!!!!!!

Friss topikok

  • tomi: Én szerintem régi Opel kadett vagy valami hasonlót vegyél (2007.08.01. 12:57) Tervek
  • teszetosza: szép szép (2007.07.24. 17:49) Lada Niva

Linkblog

Kis falum és a korupció

2007.07.24. 17:38 teszetosza

Én kicsi faluban élek szerintem rendes emberek közöt. Ismerek mindenkit, de mégsem én a postán dolgozok ami a polgármesteri hivatal mellett van. Ez eddig jó is volt viszont hirtelen megutáltam a polgármestert. Miért? Mert a semmit tevésért amit elkövet 20% fiztésemelést kért magának és a tanács megszavazta hátnem borzalmas. Na mára ennyi még talán írok valamit .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://taho.blog.hu/api/trackback/id/tr49124541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása